Dokumenty vytvářené v programu je možné elektronicky podepsat. Elektronický podpis je přímo vložen do formátu PDF a zajišťuje jeho neměnost. Kroky pro tvorbu podepsaných dokumentů:
-
Povolení přístupu k certifikátu pro podpis, viz. správa certifikátů
-
Výběr certifikátu pro podpis
-
Podepsání dokumentu
Pro podepisování dokumentů je zapotřebí nainstalovat certifikát, který se bude používat. Pro správu certifkátů je k dispozice Správce certifikátů. Je dostupný z menu pomocí volby:
a stiskem tlačítka .Certifikát je možné importovat na záložce
.Ve výchozí instalaci jsou zahrnuty standardní certifikační autority. V případě použití vlastní certifikační autority je možné ji přidat mezi standardní na záložce
.Pro podepisování je nutné vybrat certifikát, který bude použit. Předpokladem je, že byl certifikát pro podepisování nainstalován do Správce certifikátů. Výběr certifikátu se provede v nastavení bezpečnosti. Je dostupné z menu: .
Stisknutím tlačítka
dojde k zobrazení dialogu pro výběr certifikátu.