Dokumenty vytvářené v programu je možné elektronicky podepsat. Elektronický podpis je přímo vložen do formátu PDF a zajišťuje jeho neměnost. Kroky pro tvorbu podepsaných dokumentů:
-
Povolení přístupu k certifikátu pro podpis, viz. správa certifikátů
-
Výběr certifikátu pro podpis
-
Podepsání dokumentu
Pro podepisování dokumentů je zapotřebí nainstalovat certifikát, který se bude používat. Pro správu certifkátů je k dispozice Správce certifikátů. Je dostupný z menu pomocí volby: a stiskem tlačítka .

Certifikát je možné importovat na záložce .
Ve výchozí instalaci jsou zahrnuty standardní certifikační autority. V případě použití vlastní certifikační autority je možné ji přidat mezi standardní na záložce .
Pro podepisování je nutné vybrat certifikát, který bude použit. Předpokladem je, že byl certifikát pro podepisování nainstalován do Správce certifikátů. Výběr certifikátu se provede v nastavení bezpečnosti. Je dostupné z menu: .

Stisknutím tlačítka dojde k zobrazení dialogu pro výběr certifikátu.



